תקלות & פתרונות Archives ⋆ VANGUS Ltd - אחסון אתרים החל מ- 6 ש"ח לחודש

תקלות & פתרונות

נחסמתם? כיצד משחררים?

ברכישת חבילת אחסון אתרים או ב-בקשת התנסות המערכת חושפת אותכם לאפשרויות אינסופיות של התממשקות. לעיתים קורה שאינכם מצליחים לגשת לאתר האינטרנט שלכם. הדבר יכול לקרות בעקבות חסימתכם ע"י מערכת ההגנה שלנו. הסיבות לחסימת זו בד"כ נובעות מכשלים חוזרים בהתחברות לאחד המרכיבים המאוחסנים על שרתינו לדוג': הדשבורד של וורדפרס, פאנל הניהול שלנו, כתובת המייל שלכם וכו'. […]

שגיאה בניסיון התחברות דרך FTP

ברכישת חבילת אחסון אתרים או ב-בקשת התנסות המערכת חושפת אותכם לאפשרויות אינסופיות של התממשקות. במידה וניסיתם לגשת לחשבון אחסון שלכם דרך פרוטוקול FTP וקיבלתם שגיאה, המדריך הוא בשבילכם. המדריך מיועד לתוכנה FileZilla, אך תקף לכל תוכנה אחרת. ניסיון התחברות ל-FTP כשל בגלל התחברות לא מאובטחת כנסו להגדרות התחברות שנו את סוג החיבור ל- Secure SSL/TLS […]

שגיאה 404 לאחר מעבר מאחסון קודם

ברכישת חבילת אחסון אתרים או ב-בקשת התנסות המערכת חושפת אותכם לאפשרויות אינסופיות של התממשקות. מדריך זה מיועד לכל מי שחווה שגיאה 404 בניסיון הצגת דפים לאחר העברת אתר הוורדפרס לאחסון שלנו. התחברו לפאנל הניהול שלנו ולחצו על "מנהל קבצים"  צרו קובץ .htaccess ערכו והדביקו את הקוד הבא בתוך הקובץ <IfModule mod_rewrite.c> RewriteEngine On RewriteBase / […]

שגיאות שונות בזמן ניסיון להציג את האתר

ברכישת חבילת אחסון אתרים או ב-בקשת התנסות המערכת חושפת אותכם לאפשרויות אינסופיות של התממשקות. מדריך זה מיועד לעזור לכל החווה בעיות בניסיון לפתוח את האתר בדפדפן האינטרנט. סימפטום "לא ניתן היה למצוא את כתובת ה-IP של השרת של "example.co.il, DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN"   פתרון דפדפן האינטרנט לא מצליח למצוא היכן האתר שלכם מאוחסן, תקלה זו נובעת בעיקר […]