ברכישת חבילת אחסון אתרים או ב-בקשת התנסות המערכת חושפת אותכם לאפשרויות אינסופיות של התממשקות.

יצרתם כתובת מייל בפאנל הניהול שלנו (כיצד יוצרים כתובת מייל בפאנל שלכם?) ואתם מעוניים להגדיר את המייל ב- Outlook? במדריך הנ"ל נסביר לכם כיצד עושים זאת.

התחברו ל- Outlook ונווטו להוספת חשבון \ Add Account

1.

2.

הכניסו את פרטי ההתחברות של המייל ולחצו הבא \ Next

3. הכניסו שם לתיבה לבחירכם, כתובת מייל מלאה וסיסמא פעמיים.

תנו ל- Outlook לעשות את כל העבודה

4.

5. הכל הוגדר, התחבר ומוכן לעבודה. לחצו סיום \ Finnish.


הגדירו שהתיקייה הראשית לקבלת מיילים תהיה Inbox

1.

2.

3. דאבל קליק על החשבון שלכם

4.

5. גשו ל- מתקדם \ Advanced והכניסו תחת Root folder path את שם התיקייה של הדואר הנכנס: דואר נכנס (אם אתם בעברית) או Inbox (אם אתם באנגלית).

לחצו OK.

6. לחצו NEXT ותתנו לו לרוץ. כאשר יסיים, לחצו Close.

כל הכבוד, הגדרתם את כתובת המייל שלכם באווטלוק!