תנאי שימוש

תנאי השימוש וקבלת שירותי אחסון.



א. תנאי קבלת שירות אחסון אתרים שיתופי וריסלר

  1. 1. חברת "וואנגוס" מתחייבת לתת שירותי אחסון ללקוחותיה הרשומים כפי שצוין במפרט החבילה אשר נרכשה ע"י ה- "לקוח" ואו ה- "מתעניין".
  2. 2. רכישת "חבילת אחסון" מחברת "וואנגוס" מעידה על הסכמה מלאה לכל תנאי השימוש הכתובים במסמך זה.
  3. 3. חברת "וואנגוס" מתחייבת לתת שירות הולם ואמין ללקוחותיה בתחום הפיננסי (מכירות) ובתחום הטכני (תקלות באחסון האתר) לרבות מקרים בהם ה- "תקלה" ואו ה- "בקשה" אינה תקלה הקשורה לבעיה בשרתים.
  4. 4. חברת "וואנגוס" מספקת שירות טכני ופיננסי (מכירות) ב- צ'אט באתר, בדף הפייסבוק, במייל, בטופס יצירת קשר ומתחייבת למענה עד 24 שעות.
  5. 5. חברת "וואנגוס" מספקת שירות טכני היוצא מגבולות ה-"מותר" (ראה סעיף 3), אי לכך, אינה מתחייבת לספק שירות כזה כל הזמן.
  6. 6. חברת "וואנגוס" אינה מתחייבת להחזר כספי מלא ללקוח המבקש זאת מעל ל- 14 יום מיום הרכישה.
  7. 7. חברת "וואנגוס" רשאית בכל רגע נתון לסגור חשבון של לקוח בגין אי תשלום בעבור אחת מחבילות האחסון - מכיוון שכל אתר הוא משאב פעיל המכביד על שרתיה – אי לכך, חברת "וואנגוס" שומרת לעצמה את כל הזכות לעשות זאת.
  8. 8. חברת "וואנגוס" אוסרת התקנה של "תוספים" ואו "פלאגינים" פרוצים. כל העובר על סעיף זה צפוי לקבל השעיה מידית והורדת האתר.
  9. 9. חברת "וואנגוס" אוסרת באופן מוחלט אירוח אתרי סטרימינג של ווידאו ואו אודיו (שמע). כל העובר על סעיף זה צפוי לקבל השעיה מידית והורדת האתר.
  10. 10. חברת "וואנגוס" מציעה שירותי אחסון ללא הגבלת שטח אחסון ותעבורה חודשית בעבור "אתרי אינטרנט". אין להשתמש באופציה זו בזדון להעלאת קבצים אשר אינם חלק מהאתר. לשם כך ניתן לרכוש "Storagebox" המיועד לשירותי אחסון קבצים.
  11. 11. חברת "וואנגוס" מתחייבת לגבות את המידע שלכם פעם בשבוע, אך אינה מתחייבת לשחזור מידי. אי לכך, נפתחה אופציה הנקראת "מנהל גיבויים" לכל לקוח ואו משתמש המיועדת לגיבויים אישיים אשר ניתן לשחזר לבד ללא התערבות השירות הטכני. כל המרפה דעת אשר אינו יגבה את אתרו דרך "מנהל הגיבויים", יצטרך לחכות ככל שיידרש לקבלת גיבוי מהשירות הטכני.
  12. 12. חברת "וואנגוס" רשאית בכל רגע ובכל מצב נתון לסגור את עסקה ללא התחייבות להחזר כספי ללקוחותיה. ההתראה ללקוחות תשלח כ- 14 ימי עסקים לפני הסגירה על מנת לספק זמן סביר מאוד לשליחת קבצי הגיבוי ללקוחותיה.
  13. 13. הנחות הניתנות ללקוח ניתנות לשינוי בכל עת מטעם עליית מחירי הספקים צד ג' לחברת "וואנגוס".
  14. 14. אין חברת וואנגוס תספק שירות אחסון אתרים לאתרים בעלי high traffic אתרי הורדות סטרימינג וכל אתר אשר יכול להשפיע לרעה על שרתיה. חברת וואנגוס תשלח הודעה מוקדמת של כ-3 ימים לפני סגירת חשבון.
  15. 15. חברת "וואנגוס" הנה ספקית תשתיות אחסון שיתופי ושרתים וירטואלים מספק צד שלישי. אי לכך אין חברת וואנגוס אחראית על "Down Time" הנגרם ע"י הספק צד שלישי או ע"י "תוכנה" ואו "אפליקציה" הבנויה בצורה קלוקלת. חברת "וואנגוס" אחראית ל- "Up Time" של כ-99% אך ורק אם זה תלוי בה ובעובדיה.
  16. 16. הלקוח מחויב כספית על הטווח אירוח בו חברת "וואנגוס" מארחת את הלקוח על שרתיה. במידה והלקוח החליט לבטל את אירוחו בחברה במהלך החודש לפני החיוב הקרוב, יחויב על החודש הנ"ל.
  17. 17. חברת "וואנגוס" אינה אחראית על אבטחת האתר של ה – "לקוח" , "רוכש השירות". אין חברת וואנגוס אחראית לתת כל דין וחשבון על כל עניין הקשור לפריצה לחשבון הלקוח.
  18. 18. חברת "וואנגוס" תספק שירות של שינוי סיסמא ללקוח אשר חשבונו או אתרו נפרץ ובנוסף תשחזר את אתרו מבין הגיבויים הזמינים לה. אין חברת וואנגוס מתחייבת לגיבוי זמין כלל במידה והלקוח החליט שלא לעקוב אחר הוראות השימוש – ראה סעיף 11.
  19. 19. כל "רוכש שירות" , "לקוח" מתחייב לכלל הסעיפים המצוינים למעלה בעת רכישת מנוי ואו חשבון אחסון מחברת "וואנגוס".
  20. 20. אין חברת וואנגוס תאפשר הפצת תוכן פורנוגרפי, מיני, ליווי וסקס על שרתיה. חברת וואנגוס שומרת לעצמה את הזכות לסגור את האתר המפגע. לא יינתנו החזרים כספיים בגין התשלום החודשי, שנתי ו\או החזרים יחסיים בגין שימוש.
  21. 21. שחזור קבצי הלקוח מגיבוי הכללי של השרת עלותו כ- 200 ש"ח חד פעמי. זאת בשל ההסכמה כי חברת וואנגוס מספקת את האופציה לבצע גיבויים אישיים ברמת הלקוח עצמאית דרך הפאנל. עלות משאבי שחזור ושעות עבודה ללקוח אשר לא גיבה עצמאית מתומחרים בצורה הוגנת ושוויונית ביחס לסכום המושקע מטעם החברה בתהליך זה.
  22. 22. וואנגוס שומרים לעצמם את הזכות שלא לאפשר להתקין פלאגינים שונים אשר יכולים לפגוע בזמינות שרתיה. פלאגינים אסורים כדוג': גיבוי האתר, האצות האתר ופלאגינים פרוצים.



ב. תנאי קבלת שירות אחסון שרתים וירטואליים

  1. 1. חברת וואנגוס מספקת שרתי אחסון וירטואליים בחוות צד ג' נבחרות בעולם, אי לכך אינה אחראית על "Down Time" הנוצר כתוצאה מתקלות פיזיותלוגיות בחוות שרתים אלו. חברת וואנגוס תספק את כלל התמיכה והמידע הזמין לה לפתרון התקלה.
  2. 2. חברת וואנגוס מתחייבת לזמן אספקת השרתים הווירטואליים של עד כ-4 ימי עסקים, כאשר הינם מוגדרים בפיצ'רים הבאים: פאנל ניהול, קונפיגורציה מלאה של השרת, גיבויים חיצוניים, תעודות SSL הגבלה, כלל גירסאות ה-PHP המעודכנות.
  3. 3. כלל חבילות האחסון השרתים הווירטואליים בבסיסן מגיעות עם פאנל הניהול Plesk Onyx 17.5 עם הרישיון הבסיסי להגבלה של 5 דומיינים ו-סאב דומיינים ללא הגבלה. ניתן לשדרג את הרישיון בהמשך בעזרת שירות הלקוחות בצ'אט ובמייל.
  4. 4. חברת וואנגוס אינה אחראית לתת כל תמיכה בפיתוח אתרו של הלקוח לאחר מעבר האתר לשרת הווירטואלי, מלבד אופטימיזציה ראשונית ושיפור מהירות.
  5. 5. חברת וואנגוס אינה מספקת "התנסות" , "ניסיון" בשרתים הווירטואליים, אי לכך הלקוח מחויב לרכוש חבילה מתאימה לאחר התייעצות מול שירות הלקוחות להתאמה מרבית לאתרו.
  6. 6. חברת וואנגוס אינה מתחייבת להחזר כספי על חבילות "אחסון שרתים ווירטואליים" אלא רק במקרים ספציפיים מאוד לאחר אישור מול מנהל שירות הלקוחות.



ג. תנאי קבלת שירות תמיכה

  1. 1. חברת וואנגוס תספק אך רק תמיכה טכנית בשירות הטיקטים אשר ניתנת לכל לקוח באיזור הלקוח שלו.
  2. 2. חברת וואנגוס אינה תספק שירות "פיתוח" ללקוח אשר נתקל בתקלה אשר אינה קשורה לשרתי האחסון שלה. סעיף זה בא מתוך הבנה מלאה בין שני הצדדים (חברת וואנגוס, הלקוח) כי פיתוח אתרי וורדפרס הנה מניפולציה של מערכת אשר לא נועדה למניפולציות, אי לכך כל פיתוח מצד הלקוח אשר אינו עובד לו אינה באחריות חברת וואנגוס. לשם כך ניתן לפנות לקהילות תמיכה בוורדפרס.
  3. 3. חברת וואנגוס תספק אך ורק שירות פיננסי ומכירות בצ'אט האתר. לכל תמיכה טכנית ניתן לפנות דרך מערכת הטיקטים – ראה ("תנאי קבלת שירות תמיכה – סעיף 2").
  4. 4. חברת וואנגוס מתחייבת לתת תמיכה טכנית ללקוח בטווח של עד 24 שעות דרך שירות הטיקטים. אין לפנות לשירות הצ'אט לקבלת תמיכה טכנית ובירור סטטוס שרתים.



ד. תנאי החזרים כספיים

  1. 1. חברת וואנגוס מתחייבת להחזר כספי של עד 14 יום מיום הרכישה (כולל שישי, שבת). סעיף זה בא מתוך הבנה בין הצדדים (חברת וואנגוס, הלקוח) כי ניתנת ללקוח האפשרות להזמין התנסות באחסון ולבדוק לבד את תפקודו לטווח של 7 ימים ללא תשלום.
  2. 2. חברת וואנגוס אינה מתחייבת לתת החזר כספי ללקוח אשר פנה לאחר ה-14 ימים הנקובים ב – ("תנאי החזרים כספיים – סעיף 1").
  3. 3.בעבור 24 שעות מיום הרכישה, ההחזר הכספי יהווה הסכום הכולל פחות עמלת סליקה אשר מהווה 3 אחוז מהסכום.
  4. 4. לא יינתן החזר כספי בעבור רכישת דומיין מהיות הדומיין כבלתי ניתן לביטול. כלל זה בא מהבנה כי איגוד האינטרנט העולמי לא מאפשר לבטל דומיינים לאחר קנייתם. הלקוח מתחייב בכל לשון של בקשה לשקול בכובד ראש לפני קניית דומיין.
  5. 5. בעבור 14 יום מתאריך הרכישה וברכישת שירות לפרק זמן של חודש \ שנה \ שנתיים מראש, חברת וואנגוס אינה מתחייבת לתת החזר יחסי בעבור השימוש של הלקוח בחבילה. רוכש השירות \ לקוח מתחייב לעמוד בסעיף זה ולקחת בחשבון כי לא יוכל לקבל החזר כספי בעבור 14 יום. כל בקשה להחזר כספי בתנאי סעיף זה תתקבל בסירוב.
  6. 6. חסימות בין יבשתיות או כתובות פרטיות אינן מהוות הילה לביטול עסקה ושינוי תנאי השירות. אי לכך לא ינתנו החזרים כספיים.



ה. אחסון ללא הגבלה

  1. 1. אחסון "ללא הגבלה" משמעו קבלת שטח אחסון אשר אינו מוגבל בנפח. הלקוח מתחייב להשתמש בנפח האחסון אך ורק למטרות אחסון קבצי האתר ולא קבצים נוספים אשר אינם קשורים באופן ישיר לפעילות האתר.
  2. 2.אחסון "ללא הגבלה" מוגבל אך ורק במשאבי זיכרון RAM ו-מעבדים אשר נקובים תחת מפרט החבילות, אי לכך, אתרים אשר יעברו את ההגבלה הקיימת בחבילה יאטו.
  3. 3.לקוח אשר יגיע למקצה המשאבים יקבל התראה במייל ויפעל בהתאם לשיקוליו האישיים: אופטימיזציית האתר ו\או שדרוג החבילה הקיימת לחבילה בעלת יותר משאבים זמינים.
  4. 4.לחברת וואנגוס עומדת הזכות להפסיק בכל שלב את "חבילות אחסון אתרים ללא הגבלה" ולספק ללקוחותיה חבילות אחסון אתרים מוגדלות במקום. חברת וואנגוס לא תספק החזר כספי ללקוחות אשר ידרשו זאת כתוצאה מביטול חבילות ללא הגבלה.



ו. שינויים במחירים

  1. 1. חברת וואנגוס רשאית להעלות את מחירים שלה ללא הודעה מוקדמת. העלאת המחירים תהיה הגיונית וסבירה בהתאם לעליית המחירים של ספקי צד ג'. היות וחברת וואנגוס מספקת פתרונות אחסון אתרים מקצועיים ואיכותיים במחירים הזולים ביותר, אין עליית המחירים תהיה חדה, אי לכך תתאים לכל כיס.
  2. 2. אין חברת וואנגוס מתחייבת לספק החזר כספי של התשלום האחרון לאחר העלאת מחירים.



ז. ניצול משאבים החורג ממשאבי חבילת האחסון

  1. 1.רוכש השירות מתחייב לשלם עבור ניצול חבילתו ע"פ "תעריף חריגה" הנקבע ע"י חברת וואנגוס.
  2. 2. "תעריף חריגה" הינו תעריף אשר קובע תמחור עבור שטח אחסון ותעבורה. תעריף זה נפעל כאשר הלקוח עובר את מכסת המשאבים המוקצים לו בחבילה עליה שילם.
  3. 3. אי ידיעת תנאי "ניצול משאבי מעבר לחבילת האחסון" אינה פותרת את הלקוח מלשלם, אי לכך לא יינתן החזר כספי עבור "תעריף חריגה" אשר הלקוח כבר שילם עליו.
  4. 4. תעריף חריגה:
    אחסון מתחיל: שטח אחסון - 6.3₪ \ גי'גה (1GB) | תעבורה - 0.6₪ \ גי'גה (1GB)
    אחסון וורדפרס: שטח אחסון - 6.3₪ \ גי'גה (1GB) | תעבורה - 0.6₪ \ גי'גה (1GB)
    אחסון ריסלר: שטח אחסון - 6.3₪ \ גי'גה (1GB) | תעבורה - 0.6₪ \ גי'גה (1GB)
  5. 5. בחריגה ניתן לצפות באיזור הלקוחות בהתחברות למשתמש הלקוח.
  6. 6. ברכישת חבילת אחסון כלשהי הלקוח מתחייב להסכים לכלל הסעיפים הרשומים תחת "ניצול משאבים החורג ממשאבי חבילת האחסון".



אישור רכישה ו\או הזמנת התנסות משמעותה הסכמה מלאה מצד שני הצדדים (חברת וואנגוס, הלקוח) כי יפעלו ע"פ כלל סעיפים הכתובים בהסכם זה.

הצטרף לאלפי לקוחות מרוצים

התחל התנסות בחינם וללא צורך בפרטי אשראי

30 יום התנסות בחינם התחל שיחה עם נציג

|      כל הזכויות שמורות לחברת וואנגוס טכנולוגיות © 2005-2018