ברוכים הבאים
מי אנחנו
וואנגוס בע"מ הינה ספקית תשתית אחסון עבור אתרי אינטרנט. יעודה הוא לספק את פתרון אחסון האתרים האידיאלי עבור בתי עסק ומתכנתים, תוך דגש על פשטות ניהול האחסון, תמיכה מסביב לשעון ושימוש בספקי שרתים העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.
שרתים
שרתי האחסון שלנו מתחלקים לשניים. חבילות אחסון וורדפרס אשר עובדות על גבי שרתי הפרימיום מסוג C2 של גוגל קלאוד. חבילות שרתים וירטואלים אשר עובדות על גבי התשתית הפרטית שלנו. שרתינו מונגשים ומספקים מהירות טעינת אתר מקסימלית עבור גולשים מישראל ואירופה כאחד.
אבטחה
מאחורי כל שרת עומדת חומת אש אשר מגינה על אתרי הלקוחות שלנו מפני כל סוג של תקיפה. מדי שבוע אנו סורקים את כל האתרים ומסירים באופן אוטומטי כל קובץ זדוני אשר נמצא על ידי הסורק שלנו. מערכת הבטחה הפנימית של השרת סורקת ובודקת את כל אתרי הוורדפרס ומתריעה במידה ונמצא תוסף, ערכת נושא או גירסת וורדפרס אשר מהווה סכנה של פריצה לאתרכם, כל זה תוך מתן פתרון בקליק עבור כל מקרה ומקרה.
גיבויים
שרתינו עוברים גיבויים כפולים מדי לילה. האחד הוא גיבוי מלא לאתרכם אשר נשמר עד ל- 14 יום אחורנית. השני הוא גיבוי חיצוני מלא לשרת אשר נועד לתת מענה במידה וישנה תקלה קריטית גלובאלית אשר משפיעה על השרת עצמו. גיבויים אלו הם תעודת הביטוח שלנו לכך שאם קורה משהו יוצא דופן, נוכל תמיד לשלוף גיבוי שיחזיר הכל לקדמותו.
וורדפרס
מערכת האחסון שלנו נבנתה עבור בונה האתרים המתחיל והמתקדם כאחד ומספקת מנגנון שליטה מתקדם מאוד באתרי וורדפרס. חלק מהפיצ'רים הקיימים: התקנת וורדפרס בקליק, שכפול וורדפרס לסביבת פיתוח, אבטחת וורדפרס בקליק, בדיקת פרצות אבטחה מול המסד העולמי לרוגלות, ניהול עדכונים אוטומטיים, ניהול תוספים ותבניות, קריאת לוגים ושגיאות קריטיות בצורה נוחה ועוד.
תמיכה
שירותי התמיכה בוואנגוס זמינים 24\7 וניתנים במסגרת כל חבילות האחסון. ניתן לפנות לתמיכה בשלל דרכים: מייל: [email protected], צ'אט ופתיחת פנייה במערכת הפניות שלנו. בכל אחת מהדרכים המענה ניתן באותה מהירות תגובה ולרוב תוך כמה שניות. לקוחות עסקיים אשר מנויים לאחת מחבילות השרתים הוירטואלים שלנו, מקבלים את האפשרות לפנות למנהל תיק הלקוח שלו הן בוואטסאפ והן בטלפון.
שירותי התמיכה בוואנגוס ניתנים אך ורק בנושאים אשר קשורים לאחסון: פיננסים, שימוש בפאנל האחסון ובאיזור האישי, שירותי דואר, גיבויים ושחזורים ותקלות שרת שונות אשר משביתות את האתר.
לעומת זאת, כל נושא אשר קשור לאתר: וורדפרס, תקלות קוד, התנגשויות תוספים, עיצוב, שימוש בוורדפרס, שגיאות כמו "תקלת קוד קריטית" ומסך לבן או כל דבר אשר באופן ישיר איננו קשור לאחסון לא יקבל מענה מהתמיכה. אנו שומרים לעצמינו את הזכות להשקיע את מירב מאמצינו בשירות ללקוחות אשר זקוקים לתמיכה בפלטפורמה שלנו ולא בתקלות צד ג' כמו אלו אשר צויינו לעיל.
ניתן לפנות לתמיכה בקישור הבא.
תשלומי חריגה
לקוחות אשר מנויים לאחת מחבילות הוורדפרס או הריסלר עלולים לשלם חריגה על חבילתם במידה ויחצו את מגבלת המשאבים שלה. וואנגוס מאפשרת ללקוחותיה לחצות את מקצה המשאבים של החבילה על מנת למנוע השבתות שירות. בעקבות כך, ביום האחרון של החודש המערכת מחשבת בכמה שטח אחסון ותעבורה השתמשתם ואם הנ"ל חוצה את החבילה אשר אליה אתם מנויים, אתם תשלמו חריגה בתעריף מוזל עבור הכמות המדוייקת שחרגתם עליה.
לעת זו, תעריף החריגה מתחלק לתעריף שטח אחסון ותעריף תעבורה חודשית בלבד והיא מחושבת בצורה הבאה: על כל ג'יגה נוסף מעל המותר בחבילה, אתם תשלמו XX שקלים.
על כל ג'יגה נוסף של שטח אתם תשלמו: 1.5 ש"ח + מע"מ. על כל ג'יגה נוסף של תעבורה חודשית אתם תשלמו: 76 אגורות + מע"מ.
דוג' להמחשה: אתם מנויים לחבילה וורדפרס ג'וניור. חבילה זו מאפשרת לכם לאחסן 2 ג'יגה של קבצים ו- 20 ג'יגה של תעבורה חודשית. ביום האחרון של החודש חרגתם בשטח אחסון ואתם משתמשים כעת ב 3.5 ג'יגה.
ולכן אנו נחייב אתכם לפי החישוב 1.5 ג'יגה * 1.5 ש"ח = 2.25 ש"ח + מע"מ.
במידה וחרגתם בשטח האחסון, יש לכם עד יום לפני היום האחרון של החודש לתקן זאת ולא תחוייבו. במידה וחרגתם בתעבורה החודשית, לא ניתן לתקן זאת ואתם תחוייבו בהתאם לחריגה שלכם.
מאגר מידע
מאגר מידע זה, מכיל את כל הנושאים החשובים ביותר למאחסנים חדשים וותיקים כאחד. תוכלו למצוא כאן מדריכים מפורטים המצורפים להם תרשימים ותמונות לנוחיותכם.
המאגר מאגד בתוכו מדריכים המלווים את המאחסן בכל השלבים החשובים בתהליך האחסון: החל משלב ההרשמה לאחסון, שלב המעבר מהאחסון הקודם ושימוש בכלי ניהול האחסון השונים.