אחסון אתרים ג’וקר שלא עולה לכם ביוקר

אחסון אתרים ג’וקר שלא עולה לכם ביוקר

אם נכנסתם לכתבה הזאת כנראה שראיתם את הכותרת ההזויה ואמרתם- רגע, מה?! טוב אז אולי זה היה שווה כדי להסב את תשומת לבכם לכמה עובדות חשובות שאנחנו רוצים לגלות לכם.

אחסון אתרים טוב לא חייב לעלות לכם ביוקר, זה יכול להיות גם מצרך בסיסי לכל דבר שישרת את בעל האתר בעלות סמלית בלבד.

ובכן עם חלוף הזמן הטכנולוגיה עשתה את שלה והביאה לעולם האינטרנט שלל פתרונות יוצאי דופן בכדי להאיץ לכם את מהירות הטעינה.

‘לצורך העניין – מהירויות ההורדה של האינטרנט בביתכם נעים בין 50 ל-100 מגה ולפעמים אף יותר – כיום, לא כמו פעם אין דבר כזה אינטרנט ‘איטי.
האינטרנט המהיר קיים בכל בית ובית ואותו ‘אינטרנט איטי’ חלף מן העולם המודרני.

לאחר מכן הגיעו להם שיפורי חומרה וביצועים ברמה הפיזית של השרתים ושל המחשבים הביתיים כגון מערך SSD מלא וגרסאות לינוקס קלילות המאפשרות זמני תגובה מהירים מאוד מרגע הקליק ועד לרגע הגשת המידע , טכנולוגיות שונות המאפשרות מעבר נתונים מהיר נכנסו להן לתוקף בזו אחר זו וכעת מאפשרות לכם לגלוש בכל אתר בעולם ללא האטות.

מבין הטכנולוגיות המשמעותיות ביותר שנכנסו הן טכנולוגיות של זיכרון מטמון (Cache) מצד הדפדפן ומצד השרת וגם  CDN או בשמו המלא Content Delivery Network שתכף נסביר כיצד זה עובד…

בריף קצר על זיכרון מטמון (Cache)

אוסף נתונים על בסיס ערכים מקוריים אשר מאוחסנים במיקום אחר (יכול להיות מאוחסנים על גבי הדפדפן שאתם גולשים בו או מאוחסנים על גבי שרת אחסון אתרים). השימוש במטמון מאפשר שליפה מחודשת של המידע במהירות במקום לחזור אל המאגר המקורי שהוא יחסית איטי. השימוש מאפשר גם לאחזר את הנתונים הללו במהירות גבוהה מאוד.

בריף קצר על CDN (Content Delivery Network)

מערך שרתים המפוזר ברחבי העולם ומאחסן שכפול של האתר שלכם או קובץ Cache (בדרך כלל קבצי תמונה, וידאו ותוכן) המחוברת ברשת אחת.

מערך ה-CDN יודע לזהות את המיקום הגאוגרפי שלכם וכך להעלות את התכנים של האתר מהשרת הקרוב ביותר אליכם גיאוגרפית.

בפועל שרתי CDN פונים אחת לכמה זמן לשרת המרכזי בו מאוחסן האתר שלכם ומושכים ממנו את המידע ומייצרים עותק CACHE (מטמון). במצב הזה שישנם מספר שרתים ברחבי העולם אנו מפחיתים את הפניות לשרת הראשי וכמובן מורידים ממנו עומס ונהנים מזמן טעינה מהירים.

מה תמצאו בוואנגוס?

אחסון אתרים מקצועי על גבי מערך SSD מלא 100% , חיבור מהיר ל-CDN מבית Cloudflare ומערכת Cache פנימית המותקנת על שרתינו.

כל זה מאפשר לכם לטעון את האתר שלכם במהירות ממוצעת של כ-2 שניות ובעלות סמלית בלבד.

כפי שאמרנו מקודם:

אחסון אתרים טוב לא חייב לעלות לכם ביוקר, זה יכול להיות גם מצרך בסיסי לכל דבר שישרת את בעל האתר בעלות סמלית בלבד.