מדוע לבחור באחסון אתרים של וואנגוס?

מדוע לבחור באחסון אתרים של וואנגוס?

מה הופך את חווית ההוסטינג שלנו לייחודית כל כך ולמה לבחור בנו?

ובכן, כאן בוואנגוס איננו כותבים טקסטים שכנועיים. איננו מדברים בשפת הסימנים – אלא בשפת המעשה בעולם המעשי, התוצאות הן אלו שמדברות.


אנחנו חלשים בדיבורים

אותנו בוואנגוס לא מעניין לשמוע מילים מפוצצות כמו “האחסון המהיר ביותר” או “אחסון וורדפרס הטוב ביותר“, רוצים להעיד על עצמכם כאחסון מהיר ביותר? קדימה… קחו לעצמכם את כלי הבדיקה של Google Page Speed Insights, Pingdom ו-GTMetrix  ותבדקו בעצמכם אם האחסון שלכם מהיר – מי אנחנו שנעיד על עצמנו?


יחס אישי כאדם לאדם

איננו מעוניינים לשמוע סיפורי מעשיות על חוויות הוסטינג כאלו ואחרות, מה שקורה אצל השכנים – לא מעניין אותנו. אותנו הלקוח מעניין או כפי שנכון לומר הלקוח תמיד צודק. אנחנו לא מתנצלים, לא מחפשים תירוצים, לא מטילים אחראיות או האשמות ברגעים שצריך אותנו. אנחנו נותנים מענה. כן. ממש עכשיו – גשו לצ’אט ותכתבו לנו… לא תפסתם אותנו? חייגו אלינו במספר 073-3744370 אנחנו זמינים מימים א’ עד ה’ בין השעות 8:30 עד 16:00. אנחנו מאמינים באנשים ובלהיות פשוט – בני אדם.


Product Excellence

חווית האחסון שלנו – היא היהלום שאותו אנו מלטשים מידי עד לרמת הגימור הגבוהה ביותר.

חשבנו על כל הפרטים שחשובים באמת ללקוחות שלנו, אצלנו תמצאו מגוון דברים מדליקים להתקנה בקליק, ללא סיבוכים, ללא בזבוזי זמן על עבודה ריקנית וחסרת תועלת.

מבין הדברים שאנחנו מציעים ללקוחות: התקנת וורדפרס/מג’נטו/ג’ומלה/מודל/אופןקארט בלחיצת כפתור אחת… ניהול מספר דומיינים במקביל על פאנל ניהול אחד נוח וקומפקטי… התקנת תעודת SSL  בלחיצה… אבטחת וורדפרס בלחיצה (הגנה מפני XML-RPC,XSS, שינוי הרשאות כתיבה וכד’).תכלס’ איכפת לנו כל כך מחווית האחסון שאתם מקבלים עד אין שיעור – רק לפנק ולפנק ולפנק.

ואם כל זה עדיין נשמע לכם כמו טקסט שיכנועי אז פשוט צרו לעצמכם משתמש התנסות בחינם לחלוטין וללא כל התחייבות ונסו בעצמכם!


אין דבר העומד בפני הרצון

אנחנו בוואנגוס רוצים לייצר חווית הוסטינג יוצאת מן הכלל, כזאת שתענה לכם על הדרישות. כזאת שתרגש אתכם, תגרום לכם להגיד ‘ואללה?’

אין לנו דרך לתאר עד כמה אנחנו אוהבים אתכם ואתם חשובים לנו – אז עשינו עבורכם את הטוב ביותר, כי מגיע לכם הטוב ביותר. ואנחנו כאן בשבילכם תמיד.