ברכישת חבילת אחסון אתרים או ב-בקשת התנסות המערכת חושפת אותכם לאפשרויות אינסופיות של התממשקות.
מדריך זה מיועד לעזור לכל החווה בעיות בניסיון לפתוח את האתר בדפדפן האינטרנט.
סימפטום
"לא ניתן היה למצוא את כתובת ה-IP של השרת של "example.co.il,
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN"
פתרון
דפדפן האינטרנט לא מצליח למצוא היכן האתר שלכם מאוחסן, תקלה זו נובעת בעיקר כי רשומות ה-DNS לא הוגדרו כהלכה או שלא הוגדרו כלל.
1. על מנת לפתור בעיה זו, צריך לשנות את שמות ה-DNS של הדומיין לשרתי ה-DNS שלנו. את שמות הדיאנס הקשורים לאתרכם ניתן למצוא באיזור הלקוחות.
סימפטום
"502 – Bad Gateway"
פתרון
השרת עליו אתרכם יושב זיהה כי ישנה פעולה (בד"כ פעולת PHP) אשר רצה יותר מהזמן המוקצב לה. הזמן המוקצב המקסימלי הינו 900 שניות, במידה והשרת מזהה חריגה,
תוצג לכם הודעה זו על צג הדפדפן לפרק זמן של עד 3 דק'.
1. על מנת לטפל בבעיה זו, יש צורך לעשות בדיקה מקיפה על כל פלאגין ופלאגין ולהבין איזה מהם רץ ללא מעצור.
2. שימו לב! במידה והנכם עובדים עם Cloudflare ואתם מקבלים הודעה זו, הבעיה מסתתרת ב-SSL, בחוזק ה-"אבטחה" וב- STRICT HTTPS REDIRECT. ניתן לשנות הגדרות אלו בממשק ניהול שלהם.
3. במקרים חריגים בעדכוני אבטחה \ שדרוגי חומרה של שרתי החברה, תוצג להם הודעה זו. ניתן לברר את סטטוס השרתים ע"פ פתיחת קריאת שירות דרך איזור הלקוחות.
סימפטום
דף לבן ו\או קוד 500
פתרון
דפדפן האינטרנט אינו מסוגל להציג את האתר מכיוון שישנה תקלה בקוד של האתר.
1. במידה ומדובר באתר וורדפרס, לרוב מדובר בפלאגינים תקולים\שבורים. רבים המקרים בהם העברת קבצי האתר משתבשת בגלל סיבות כאלו ואחרות
וחלק מן הקבצים אינם מועברים. ניתן לצפות בשגיאות אלו דרך הלוגים שבפאנל הניהול שלנו
2. בנוסף שגיאה 500 יכולה להיווצר מעצמה בגלל פלאגין שנשבר במהלך עבודתו, בקטע קוד שלא רץ טוב ועשה בעיות במסד נתונים וכו'. במקרים אלו, מומלץ להכנס ללוגים, לראות מהי השגיאה המוצגת ולפעול ע"פ ההנחיות אשר ניתן למצוא בחיפוש קצר בגוגל.
3. קבצי .htaccess אשר כתובים בצורה קלוקלת.