[my_elementor_php_output]

אחסון אתרים ירוק

מזה שנים חברות רבות עוברות להשתמש באנרגיה ירוקה. המודעות סביב הנושא הרווח של שמירה על כדור הארץ מתחזק ותופס תאוצה רבה. חברות אחסון אתרים, כאשר ביניהן גם אנחנו, עברו להשתמש באנרגיה ירוקה ובכך תורמות רבות לשמירה על הסביבה ולהורדת ההתחממות הגלובלית.

תמונה למען איכות הסביבה

 

ניווט

התחממות גלובלית ושרתי אחסון אתרים

חשוב לדעת כי כיום ישנם קרוב ל- 2.2 מיליארד שרתים בעולם אשר עובדים לרוב 24 שעות ביממה. כל אחד מהם דורש כמות חשמל העולה פי כמה וכמה מהשימוש הרגיל של בית מגורים סטנדרטי. שימוש גבוה בחשמל משמעותו גם ייצור גבוה של חשמל. ייצור גבוה של חשמל משמעותו פגיעה באקוסיסטם, זיהום ועוד.

 

 

הפתרון

חוות שרתים וחברות אחסון אתרים בפרט הגיעו לפתרון ירוק המשתמש בטבע שלנו להפקת חשמל עבור שרתי האחסון. אם בעבר היה שימוש באנרגיה גרעינית וכוהל להפקת חשמל, כיום אחוז גבוה מאוד מהחשמל מופק מרוח ושמש על ידי שימוש בטורבינות רוח ותאי שמש. על ידי ניצול הטבע, ניתן לחסוך בפעולות הגורמות באופן ישיר להתחממות הגלובלית ופגיעה בסביבה.

 

מיקום חוות שרתי אחסון אתרים

מיקום חוות שרתי אחסון אתרים הוא קריטי מאוד. למעשה בחירה טובה יכולה להוביל להוזלה גדולה בחשבון החשמל וכתוצאה מכך להוריד את הפגיעה באיכות הסביבה. דוג’ טובה לכך, FRANKFURT, גרמניה – הוא לא סתם מיקום מרכזי. הוא גם מיקום בעל אחוז רוחות גבוהה וטמפרטורה נמוכה. בחירה במיקום קריר ידרוש מחוות השרתים פחות משאבים לקירור שרתיה. זוהי סיטואציה שהיא WIN – WIN לשני הצדדים.

יש גם כאלו שהלכו על אקסטרים – כיום ישנה חוות שרתים באנטרקטיקה המשמשת גופים ממשלתיים למחקר. בשל הטמפרטורות הנמוכות באופן קיצוני במיקום זה, החשמל המושקע ל- “קירור” השרתים הוא אפסי.

 

 

סיכום

אנו בוואנגוס – אחסון אתרים דוגלים בשמירה על איכות הסביבה ולפיכך בחרנו לעבוד עם ספקית השרתים Google Cloud. גוגל שמה דגש רב להפוך את כל חוות השרתים שלה לירוקות, ואכן בעשור האחרון 100% מהחשמל המשומש בחוות השרתים שלה הוא מאנרגיה מתחדשת. הדבר הוביל להורדה של 87% מהפסולת הנוצרת כתוצאה מהפעלת חוות השרתים שלה, לניצחון בהפרש רב

 

האם המאמר היה מועיל?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים

התחילו התנסות בחינם וללא צורך בפרטי אשראי

[my_elementor_php_output_footer]