איך לקבל שירות
מדריך זה יציג ויסביר לכם כיצד לקבל שירות מהצוותים הרלוונטיים בוואנגוס.
תנאי קבלת שירות
מחלקות:
הצוותים שלנו מיומנים לספק לכם שירותי תמיכה בכל הקשור לפיננסים, מכירות, תמיכה טכנית.
באילו נושאים אוכל לקבל שירות מהתמיכה הטכנית:
צוות התמיכה מעניק שירות בנושאים אשר קשורים לאחסון בלבד.
- הכוונת דומיינים
- שימוש בפאנל הניהול
- DNS
- שירותי מייל \ תיבות דואר
- גיבויים ושחזורים
- ייעוץ בנושא שרתים
צוות התמיכה לא מספק שירותי תמיכה בתקלות וורדפרס. תקלות תוספים. תקלות קוד. שירותי מתכנת. שירותי DEBUG לתקלות וורדפרס וכו'.
לקוחות לא רשומים – קבלת שירות מכירות לפני רכישה
ניתן לקבל שירות ייעוץ מקדים לרכישה, במהלכו תוכלו להתייעץ לגבי סוג החבילה המתאימה ביותר לצרכים שלכם
באפשרותכם לפנות בדרכים הבאות לפי הצורך שלכם:
- צ'אט מכירות באתר שלנו – https://vangus.co.il (זמין מ- א'-ה' בין 12:00 – 17:00).
- השארת בקשה לחזרה טלפונית – לקוחות עסקיים אשר מתעניינים בייעוץ לפני רכישת שרת וירטואלי, יכולים להשאיר בקשה לחזרה טלפונית כאן.
לקוחות רשומים
אימות:
לקוח רשום אשר מעוניין לקבל שירות, מחויב לעבור אימות. הדרך היחידה לעבור אימות היא על ידי התחברות לאיזור האישי שלו ומעבר לאיזור התמיכה.
מעצם התחברותכם לאיזור האישי שלכם ופניה דרכו לתמיכה, אתם עוברים אימות אוטומטי.
שירות בצ'אט:
באפשרותכם לקבל שירות בצ'אט ישיר מולנו דרך האיזור האישי. כל הנדרש ממכם הוא לגשת ל- תמיכה -> לגלול לתחתית -> לבחור ב- "צ'אט" ולעקוב אחר ההוראות. מעצם פנייתכם בצ'אט דרך האיזור האישי, המערכת מבצעת פעולות שונות כדי לאמת אתכם ובכך להבטיח כי אתם בעלי החשבון.
שירות בפתיחת פנייה לשירות:
באפשרותכם לקבל שירות על ידי פתיחת פנייה דרך האיזור האישי. כל הנדרש ממכם הוא לגשת ל- תמיכה -> לגלול לתחתית -> לבחור ב- "פנייה" ולעקוב אחר ההוראות. מענה לפניות בד"כ מתקבל תוך מספר דקות בכל שעות היום.
פניתי בצ'אט דרך האתר הראשי ולא התחברתי לאיזור האישי:
במקרה שכזה, לא עברתם אימות ולכן תסורבו לקבל תמיכה. למה? כי כל אחד יכול לפנות בצ'אט בלי לעבור אימות. אין באפשרותנו לאמת כי אתם מי שאתם טוענים שאתם. אנא פנו בצ'אט דרך איזור התמיכה.
שלחתי לכם מייל מכתובת מייל אשר אינה רשומה בחשבון שלי:
במקרה שכזה, לא עברתם אימות ולכן תסורבו לקבל תמיכה. למה? כשנרשמתם לחברתנו, סיפקתם כתובת מייל אשר תשמש אתכם להתחברות לאיזור האישי. כתובת מייל זו היא בעלת החשבון. אין עוד כתובות אחרות מלבדה. אם אתם פונים מכתובת מייל שונה מזו אשר רשומה במערכת שלנו, לא תקבלו שירות.
שלחתי לכם מייל מכתובת מייל אשר נמצאת תחת הדומיין שלי, אך היא אינה הכתובת איתה נרשמתי:
במקרה שכזה, לא עברתם אימות ולכן תסורבו לקבל תמיכה. למה? כי כל עובד בעסק שלכם יכול להיות עוין ולנסות לפגוע בחשבונכם. אנו מתייחסים לזה בחומרה רבה, ולכן אף כתובת מייל מלבד זו אשר איתה נרשמתם לחברתנו לא תוכל לקבל שירות.
אני מורשה גישה לחשבון ופניתי בבקשה לבצע שינויים פיננסיים, שינוי כתובת מייל \ פרטים אישיים עבור בעל החשבון:
אינכם מורשים לבקש לבצע שום שינוי פיננסי \ פרטים אישיים בעבור בעל החשבון.