איך להגדיר את התיבה ב- Outlook?
1. התחברו לאיזור הלקוחות
2. לחצו על חבילות אחסון ושירותים > משמאל לחבילה הרלוונטית לחצו על שלושת הנקודות (⋯) > פירוט חבילת אחסון
3. עברו ל- שירותי מייל > הגדרות והעתיקו את כתובת השרת אשר כתובה תחת שרת SMTP (את הכתובת הזו תצטרכו בסעיף 8)
4. פתחו את ה- Outlook שלכם ולחצו על קובץ
5. כדי להוסיף חשבון חדש לחצו על הוספת חשבון
במידה ועברתם אלינו מחברה אחרת וכבר יש לכם את אותו המייל מוגדר כבר ואתם מעוניינים להעביר הודעות מייל, יהיה עליכם לייצר גיבוי לכל ההודעות. הדרך הפשוטה לעשות זאת היא על ידי כך שתייצרו תיקיות חדשות על שולחן העבודה (לדוג' "דואר יוצא") ותגררו מה- Outlook שלכם את ההודעות של הדואר היוצא אל התיקייה שיצרתם בשולחן העבודה. פעולת גיבוי זו מומלצת לביצוע על ידי איש מחשבים. במידה ואין לכם ידע טכני מספיק לכך, בקשו עזרה ממי שכן יש לו.
6. הכניסו את כתובת המייל שיצרתם באחסון תחת כתובת דואר אלקטרוני. תחת אפשרויות מתקדמות סמנו ב-V את תן לי להגדיר את החשבון שלי באופן ידני ולחצו התחבר
7. בחרו ב- IMAP
טכנולוגיה זו שומרת את המיילים שלכם בשרת ובכך מאפשרת לכם לסנכרן מיילים בין מכשירים שונים
8. כעת הכניסו את הפרטים מסעיף 3 ולחצו הבא
דואר נכנס-
שרת: c2.vangus.io
יציאה: 993
שיטת הצפנה: SSL/TLS
דרוש כניסה באמצעות אימות סיסמה מאובטחת – V
דואר יוצא-
שרת: c2.vangus.io
יציאה: 465
שיטת הצפנה: SSL/TLS
דרוש כניסה באמצעות אימות סיסמה מאובטחת – V
9. בשדה סיסמה, הכניסו את הסיסמה שקבעתם לתיבת שאתם מנסים להתחבר אליה ולחצו התחבר
10. כעת לחצו על קובץ > הגדרות חשבון ואז בחרו את החשבון שלכם ולחצו שינוי
11. תחת נתיב תיקיית בסיס הכנסו את המילה inbox ולחצו הבא