תיבת הדואר שלי לא שולחת\מקבלת מיילים
במידה ואתם משתמשים בשירות הדואר שלנו, פתחתם תיבה ואינכם שולחים \ מקבלים מיילים. קראו את המדריך הבא:
- האם עברתם לשירותי האחסון שלנו לפני פחות מ- 24 שעות? המתינו שיעבור לפחות 24 שעות מרגע ששיניתם את ה- DNS לשרתינו.
- האם הכוונתם את הדומיין שלכם לשרתינו עם רשומת A בלבד? אם זה המצב ואתם מעוניינים להשתמש בשירותי הדואר שלנו, עליכם לשנות לשרתי ה- DNS המלאים שלנו כדי לקבל את כל הגדרות הדואר באופן אוטומטי. תוכלו למצוא מדריכים כאן: הכוונת דומיין לשרתינו
- האם חיברתם את תיבת הדואר שלכם ל- GMAIL\OUTLOOK? קודם כל בדקו שאתם שולחים ומקבלים הודעות ב- WEBMAIL (מדריך להתחברות). אם אכן ההודעות נשלחות ומתקבלות דרך ה- WEBMAIL, סימן שהגדרתם את התיבות שלכם בצורה לא תקינה ב- GMAIL\OUTLOOK. עקבו אחר המדריכים הבאים כדי לבצע הגדרה תקינה: חיבור תיבה ל- GMAIL \ חיבור תיבה ל- OUTLOOK.
- ייתכן וישנה תקלה עם שירות המייל, בדקו בדף הסטטוסים שלנו כדי להתעדכן: לסטטוס שרתינו