תמיכה
שירותי התמיכה בוואנגוס זמינים 24\7 וניתנים במסגרת כל חבילות האחסון. ניתן לפנות לתמיכה בשלל דרכים: מייל: [email protected], צ'אט ופתיחת פנייה במערכת הפניות שלנו. בכל אחת מהדרכים המענה ניתן באותה מהירות תגובה ולרוב תוך כמה שניות. לקוחות עסקיים אשר מנויים לאחת מחבילות השרתים הוירטואלים שלנו, מקבלים את האפשרות לפנות למנהל תיק הלקוח שלו הן בוואטסאפ והן בטלפון.
תחום אחריות התמיכה
שירותי התמיכה בוואנגוס ניתנים אך ורק בנושאים אשר קשורים לאחסון: פיננסים, שימוש בפאנל האחסון ובאיזור האישי, שירותי דואר, גיבויים ושחזורים ותקלות שרת שונות אשר משביתות את האתר.
לעומת זאת, כל נושא אשר קשור לאתר: וורדפרס, תקלות קוד, התנגשויות תוספים, עיצוב, שימוש בוורדפרס, שגיאות כמו "תקלת קוד קריטית" ומסך לבן או כל דבר אשר באופן ישיר איננו קשור לאחסון לא יקבל מענה מהתמיכה. אנו שומרים לעצמינו את הזכות להשקיע את מירב מאמצינו בשירות ללקוחות אשר זקוקים לתמיכה בפלטפורמה שלנו ולא בתקלות צד ג' כמו אלו אשר צויינו לעיל.
שירות 360 \ תמיכה בתקלות וורדפרס
בעלי מנוי ל- "שירותי תמיכה בתקלות וורדפרס" או "שירות 360". לרשותכם עומדת האפשרות לפתוח פניות ולקבל שירות בתקלות וורדפרס. חשוב לציין כי השירות ניתן אך ורק לתקלות "כדרך אגב", כלומר האתר הפסיק לעבוד פתאום בגלל תקלה כלשהי בקוד \ תוספים שלו. השירות איננו ניתן בשדרוגים של אתרי וורדפרס, בתקלות עיצוביות באתר או כתחליף למורה פרטי שמסביר כיצד להשתמש בוורדפרס.
שעות פעילות
שירותי התמיכה זמינים בין הימים א'-ה' החל מ- 10:00 ועד 17:00. במידה וישנו מצב חירום הכולל השבתת אתר, צוות התמיכה יהיה זמין גם לאחר שעות הפעילות.
איך לפנות
ניתן לפנות לתמיכה בקישור הבא או דרך האיזור האישי תחת "תמיכה"